Inteviu cu Maia Sandu

vineri, 3 noiembrie 2017

DEZMINTIRE



DEZMINTIRE
PRESEDINTELE SCMD NU ARE CONT PE FACEBOOK
-         In atentia tuturor celor interesati, prieteni si neprieteni –

 Doamnelor si domnilor,
         De doi ani de zile, transmit, in scris si prin posturile de televiziune la care sunt invitat, faptul ca subsemnatul, col.(r) dr. Mircea DOGARU, istoric militar si presedinte fondator al SCMD, nu am cont pe Facebook. Prin urmare, nici „prieteni” pe Facebook!
         Personal, intrucat am dreptul la opinie, consider, fara a avea intentia de a jigni pe cineva, ca Facebook-ul este o metoda absolut jegoasa de a obtine, gratis, informatii intime despre toata lumea, de a scoate un numar impresionant de oameni din viata reala, de a trezi instinctele primare, animalice, generate de ura, lacomie, invidie la adresa aproapelui si de manipulare ordinara in interes politic antinational. Motiv pentru care, personal nu operez pe Internet, nu am adresa de posta electronica si nici cont pe Facebook. Asa consider ca imi apar libertatea de a gandi si calitatea de om liber si este dreptul meu sa procedez asa. Pentru comunicare utilizez doar mijloacele oficiale ale SCMD si canalele de televiziune, in situatia in care sunt invitat. De asemenea presa scrisa si revistele de specialitate!
Exista persoane pentru care Facebook-ul inseamna mana cereasca in exercitarea profesiei sau implinirea in afara vietii reale. Este dreptul lor! Dar nimeni nu are dreptul sa mi se substituie si sa opereze in numele meu! Cata vreme niste postaci oarecare s-au multumit sa preia materiale semnate de mine si postate de SCMD sau tiparite in presa, am protestat decent. Din acest moment, insa, in contextul implicarii mele pe Facebook, in „Diversiunea porceasca”, ma vad obligat sa iau masuri de identificare si acuzare a respectivilor de furt de identitate si nu numai. Cu atat mai mult cu cat, gratie masurilor antinationale si anti-NATO luate de ministrul Muncii in privinta militarilor activi si in rezerva, relatiile noastre cu actuala Putere s-au concretizat prin pichetarea Ministerului Muncii, la 29 mai 2017, mitingul de protest organizat in Parcul Izvor, la 30 mai 2017 si mitingul de protest organizat pe 7 octombrie in Piata Eroilor, dublat de atentionarea Presedintelui Romaniei, a Secretariatului  General al NATO si a Departamentului de Stat al SUA, despre ceea ce noi consideram distrugerea capacitatii militare de riposta a Romaniei si periclitarea intregului flanc estic al Aliantei Nord-Atlantice.

Col.(r) dr. Mircea DOGARU,

 Presedintele SCMD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu