CETA – sau Acordul Economic și
Comercial
Cuprinzător
(Comprehensive
Economic &
Trade
Agreement) –
este un acord
comercial
mamut de care
va beneficia
orice
corporație cu
o filială în
Canada.
Negocierile s-au purtat sub
presiunea
marilor
corporații care astfel încearcă să-și
maximizeze
profiturile,
călcând în
picioare
drepturile
noastre de
cetățeni,
sănătatea și
siguranța
tuturor.
Peste
două zile miniștrii comerțului
și economiei se vor întâlni la Bratislava să hotărască dacă
acceptă
aplicarea
provizorie a
CETA[1].
Peste alte
câteva
săptămâni, pe 18 octombrie,
Consiliul de
miniștri al UE
va hotărî dacă
Uniunea
Europeană va
semna CETA, ca
întreg. Avem
puțin timp la
dispoziție să le reamintim
miniștrilor că
au obligația
să reprezinte
interesul
cetățenilor nu al lobby-știlor din
corporațiile
multinaționale.
Dar
avem și o
veste bună: acordul CETA poate fi
semnat de UE
și Canada doar
dacă fiecare
stat membru UE
a semnat
acordul
înainte. Abținerea este echivalentă cu NU.
Aceste
zile sunt
extrem de
importante. Vrem ca cetățenii
României să aibă posibilitatea să le
spună
decidenților
că nu
vor CETA și de ce. De aceea am lansat o
campanie prin
care le cerem
tuturor
factorilor de
decizie: președintelui Klaus
Iohannis, prim
ministrului
Dacian Cioloș,
Parlamentului
României și
europarlamentarilor
români să nu
semneze CETA
în numele
nostru.
| |
| |
Nu
avem timp de
pierdut. În timp ce citești aceste
rânduri Comisia
Europeană
plănuiește cum să facă să
aplice
prevederile
CETA cât mai curând. Adică din momentul
în care
acestea au
fost acceptate
de Consiliu, fără un singur vot din
partea
parlamentelor
naționale! Și, pentru a face lucrurile și mai
grave, odată CETA trecută
în Consiliu, va permite
corporațiilor
să dea statele
în judecată
timp de trei
ani (chiar
dacă până la
urmă acordul
va fi respins
de
parlamentele
naționale).
Puteți citi
mai multe
despre aceste
planuri
scandaloase în
descrierea
petiției Stop
CETA.
Peste
350 dintre noi
i-au scris lui
Dacian Cioloș[2]
cerându-i să
nu accepte
aplicarea
provizorie și să nu semneze CETA. Împreună
am blocat
serverul de
e-mail al
guvernului dar
răspuns tot
n-am primit.
Împreună
putem opri
CETA așa cum
am oprit în
trecut ACTA
sau chiar
TTIP. Împreună am reușit să zdruncinăm
așa de rău
agenda
acordurilor
comerciale
mamut încât
suntem aproape
de a câștiga
lupta. Haideți să oprim odată pentru
totdeauna
aceste tratate
toxice!
CETA
ne privește pe
toți,
Roxana,
Luminița și
întreaga
echipă de-clic
| |
NOTE:
[1] CETA este considerat în UE un
acord „mixt”
(ceea ce
înseamnă că nu
este o
problemă ce
ține doar de
instituțiile
europene).
Prin urmare,
acesta trebuie
prezentat
parlamentelor
naționale ale
tuturor
statelor
membre UE
pentru
ratificare.
Acest proces
ar putea dura
încă niște
ani, și ar
putea foarte
bine să ducă
la respingerea
acordului.
Pentru a
asigura însă
aplicarea
imediată a
acordului, UE
nu vrea să
aștepte
finalizarea
întregului
proces de
ratificare.
Conform
procedurilor
birocratice
din UE,
conținutul
CETA poate fi
deja aplicat
cu titlu
provizoriu,
fără nicio
preocupare
pentru
răspunderea
față de
cetățenii
Europei.
Vă rugăm să consultați argumentele listate în partea stângă jos,
sub ”De ce e important”: http://facem.de-clic.ro/stop-ceta
Veți găsi acolo structurate pe capitole motivele pentru care UE
nu ar trebui să semneze CETA.
Un extras pe scurt:
CETA oferă:
- Corporațiilor noi piețe pe măsură ce serviciile publice sunt deschise pentru privatizare. - Companiilor farmaceutice patente pe perioade mai lungi, astfel că oamenii vor trebui să plătească mai mult pe medicamente. - Corporațiilor străine dreptul de a da în judecată țările dacă reglementările adoptate de guverne le afectează profiturile. - Corporațiilor din domeniul energiei reglementări mai slabe care vor permite exportul de țiței din nisipuri bituminoase pe piețele europene. CETA înlătură: - Puterea din mâinile municipalităților de a crea programe de dezvoltare economică locală. - Protecția efectivă oferită de unele reglementări de mediu (de ex. moratoriul privind cultivarea organismelor modificate genetic) sau privind sănătatea publică (de ex. Interzicerea spălării cărnii de pui cu clor). - Capacitatea micilor ferme de a-și valorifica hrana produsă local prin limitarea protejării indicațiilor geografice (de ex. România va proteja doar Magiunul de Topoloveni) - Capacitatea noastră de a elabora politici mai bune pentru energie și mediu.
Vă mulțumim pentru susținere!
Numai bine!
|
UNIREA FACE PUTEREA! Impreuna, pentru binele cetatenilor!
Stiri, opinii, informari
Stiri din campania pentru alegeri locale
Inteviu cu Maia Sandu
luni, 26 septembrie 2016
320.000 de germani au ieșit în stradă în acest weekend împotriva CETA, acordul comercial UE-Canada. E rândul nostru să spunem StopCETA!
joi, 22 septembrie 2016
ALTERNATIVA NATIONALA
IN ATENTIA PRESEDINTILOR DE
FILIALE S.C.M.D., ORGANIZATII ALE REZERVISTILOR SI A PRESEDINTILOR TUTUROR
STRUCTURILOR COMPONENTE ALE C.N.S.C.
-
Informatii utile –
Doamnelor si
domnilor presedinti,
Marti, 20.09.2016, la orele 24.00, a expirat termenul de inscriere a aliantelor electorale si politice. Miercuri, 21.09.2016, o singura alianta electorala a fost validata si poate participa la alegeri ... ALTERNATIVA NATIONALA 2016 (AN 2016).
Platforma program in 12 puncte a AN 2016, pe care v-am trimis-o si o redifuzam alaturat, a fost elaborata de reprezentantii a 12 partide iar din partea CNSC de lideri ai SCMD, SRR-89 si FRDD. Cuprinde punctele de vedere comune tuturor romanilor, indiferent de orientare politica.
SCMD, prin conventie cu Partidul Forta Pensionarilor, a cedat grupului de partide, care reprezentau toate orientarile politice de la o extrema la alta, dreptul de a folosi denumirea de ALTERNATIVA NATIONALA.
Ce este ALTERNATIVA NATIONALA 2016 (AN 2016)?
In conditiile in care s-a furat poporului si statului roman totul, in conditiile in care dupa banci ne-au fost instrainate, cu complicitatea BNR, firmele de asigurari romanesti, in conditiile in care partidele si clasa politica sunt facute praf, in interes strain de catre DNA, Guvernul este strain, Presedintia a ajuns ceea ce a ajuns, Serviciile de protectie sunt destructurate si conduse de agenti strini, in conditiile in care pana si Societatea Civila a fost clonata de agenti ai lui Soros, care se implica politic in alegeri, pentru apararea dreptului la existenta statala si nationala a Romaniei si a poporului roman, ne-a mai ramas un singur punct de sprijin – Parlamentul.
Asaltul asupra Parlamentului, orchestrat de servicii ostile, de tradatori si spalati pe creier pe banii lui Soros, se da in aceasta toamna sub lozinca “Toate partidele aceeasi mizerie”.
Preluand noul limbaj de lemn, “european” ALTERNATIVA NATIONALA 2016, raspunde intrebarii – “Vreti schimbarea clasei politice? De acord, dar o vom face noi, adevarata Societate Civila romaneasca, nu voi tradatorii, sprijiniti inclusiv in strada de servicii franceze, germane si rusesti!”.
Asadar, AN 2016 a fost conceputa ca o miscare larga, de cucerire a Parlamentului de catre CNSC si aliatii sai prin intermediul unor partide noi, care, singure, nu ar avea nici o sansa.
Ce trebuie sa facem?
O lege ticaloasa si antidemocratica, solicita unei aliante electorale, 200.000 de semnaturi pentru a putea candida. Va trimitem alaturat modelul de tabel pentru ALTERNATIVA NATIONALA 2016, cu rugamintea de a-l descarca si a-l distribui tuturor membrilor dvs. pentru a strange semnaturi de sustinere, pana in data de 20 octombrie a.c.
Un singur lucru este bun, in noua Lege electorala, un cetatean poate da SEMNATURI DE SUSTINERE PENTRU TOATE PARTIDELE, NU NUMAI PENTRU UNUL SINGUR.
AN 2016 are nevoie de circa 600 de candidati in Bucuresti si in toate judetele tarii pentru lista comuna. Candidatii ii veti desemna dvs. dintre cetatenii cei mai cunoscuti si mai respectati in judete si in Capitala care vor, pot sa se implice si nu sunt susceptibili de a putea fi cumparati sau santajati.
Candidatii vor trebui sa completeze, pe langa dosarul de candidat, cererea de inscriere intr-unul dintre partidele componente ale AN 2016.
Pentru REZERVISTI, militari, politisti, fosti lucratori din Servicii, care
au depus un juramant de credinta Tarii, recomandam ca partid neutru, Partidul
Forta Pensionarilor.
ALTERNATIVA NATIONALA 2016, ca sa poata intra in Parlament, va trebui sa obtina in alegeri, peste 10% din voturi in tara si in Diaspora.
Pentru Diaspora, legea nu mai cere 1000 de semnaturi pe lista de sustinere, ci 6500, candidaturile din Diaspora trebuind sa fie depuse la BEC pana in data de 11 octombrie a.c.
Persoane de contact, pentru solicitari, inscrieri si amanunte
Membrii SCMD, CNSC si ai organizatiilor aliate ale rezervistilor se vor adresa, prin presedintii lor, domnilor:
- · col. (r) Mircea DOGARU (tel. 0736.601.020, e-mail: evidenta.scmd@yahoo.com);
- · Horia Dragos MILITARU (tel. 0766.311.287, e-mail:horiadragos@hotmail.com).
Cetatenii care nu sunt membri ai SCMD/CNSC sau ai organizatiilor
rezervistilor, se pot adresa domnilor:
- · Florea MITROI (tel. 0723.671.529, e-mail:mitroiflorea@gmail.com);
- · Constantin V. IONESCU (tel. 0723.168.605 si 0741.741.469 e-mail:secretariat@psdm.ro);
- · Petre IGNATENCU (tel. 0745.980.663, e-mail:petreignat@yahoo.com).
De asemenea, se pot adresa direct la Secretariatul AN 2016, din Bucuresti,
P-ta Valter Maracineanu nr. 1-3, intrarea 5, etaj 1, camera 4, sector 1,
e-mail: alternativa.nationala@gmail.com
Alte precizari
Recomandarea pentru toti cei care suntem presedinti de federatii sindicale si sindicate, din cadrul CNSC, este ca noi sa nu candidam (ceilalti membrii pot candida) pentru a putea apara, la nevoie, Parlamentul in strada.
Figurativ, conform programului, sigla ALTERNATIVEI NATIONALE este AN 2016, scris cu rosu, pe spatiul Romaniei Mari colorat in galben si cu hotarele figurate in albastru. Pe buletinele de vot, sigla va apare in alb-negru.
Purtatorul de cuvant al ALTERNATIVEI NATIONALE 2016 este in acest moment o persoana din afara aliantei, neimplicata politic, presedintele SCMD col. (r) dr. Mircea DOGARU.
Trimitem alaturat tabelul de sustinere pentru participarea AN 2016 la alegeri, cu rugamintea ca cei care se mai simt romani, cei care mai vor sa traim in tara numita Romania, pentru care s-au sacrificat zeci de generatii de romani, sa actioneze responsabil si rapid, atat in tara cat si in Diaspora, in conformitate cu indemnul SCMD, tradus astfel: „ONOARE SI PATRIE! VAI DE CEI INVINSI!”.
Honor et patria! Vae victis!
Presedintele SCMD
Col. (r) Mircea DOGARU
ALTERNATIVA NATIONALA
- Platforma Program –
1.
Romania este stat
national unitar. Frontierele sale sunt inviolabile!;
2.
Reintregirea nationala
este obiectiv prioritar al Alternativei Nationale;
3.
Bogatiile solului si
subsolului romanesc apartine exclusiv natiunii romane, atat generatiilor
prezente cat si, mai ales, celor viitoare;
4.
Reindustrializarea
Romaniei, pornind de la resursele nationale, prin forte proprii, capital
prioritar autohton, de stat si privat, dar si prin sustinerea cercetarii
stiintifice aplicative romanesti va constitui obiectivul central al viitoarei
guvernari a Alternativei Nationale;
5.
Asigurarea de locuri
de munca, ca un corolar al obiectivului anterior, a unor salarii, pensii si
alocatii pentru copii decente;
6.
Refacerea autoritatii
statului asupra sistemului bancar. Verificarea contractelor de
vanzare-cumparare a bancilor romanesti, recuperarea si relansarea acestora;
7.
Verificarea si
renegocierea sau anularea contractelor de privatizare a principalelor
capacitati de productie romanesti, industrial-agrare;
8.
Verificarea si
reglementarea definitiva a restituirilor de proprietate;
9.
Depolitizarea si
reformarea justitiei cu responsabilizarea magistratilor;
10.
Elaborarea unui sistem
educational, viabil si realist si crearea unui sistem de sanatate sustenabil
care sa asigure cresterea sperantei de implinire profesionala si de viata a
romanilor;
11.
Asigurarea si
garantarea protectiei sociale a populatiei si a vietii familiei traditionale
romanesti;
12.
Refacerea capacitatii
de aparare a Romaniei prin redimensionarea efectivelor M.Ap.N. si M.I. si
reinvestirea in industria nationala de aparare.
luni, 19 septembrie 2016
UN NOU FURT CALIFICAT MARCA MApN
UN
NOU FURT CALIFICAT MARCA MApN
-
In atentia tuturor actualilor si
viitorilor rezervisti –
Doamnelor si domnilor,
Prin Legea 329/2009,
ne-au furat dreptul la munca. Furt calificat, executat cu avizul unui jurist
colonel MApN, detasat ca director in Ministerul Muncii. Au sprijinit furtul din
servilism fata de Basescu toti juristii MapN si decidentii din Directia
Financiara. Vinovatii au fost si sunt numai la MapN, dar consecintele sunt
suportate si de politisti si de servicii.
Prin Legea 119/2010,
aceiasi au sprijinit furtul dreptului patrimonial, legitim dobandit – Pensia
Militara de Stat. In fata protestelor, prin Legea 263/2010, au intarit furtul
anterior, rapindu-ne statutul de rezervist si transformandu-ne in asistati
social.
Sfidand Legea – Statut,
ne-au furat dreptul la asistenta medicala gratuita si medicamente gratuite,
obligandu-ne, ilegal, la plata.
La MApN si numai la MApN
ne-au furat drepturile decurgand din grupele de munca, neaplicand ambele
hotarari de guvern cumulate (HG 1294 si HG 1016). In 2013, am obtinut Legea 241
- reparatorie, dar ne-au furat dreptul la indexare. In 2015, am obtinut Legea
Pensiilor Militare de Stat (L 223/2015) pe care juristii si finantistii MapN au
torpilat-o, strecurand, neconstitutional, o intreaga OUG in 30 de articole, ca
..... Art.40 in OUG 57/2015, privind salarizarea la civili pe 2016. Ne-au
furat: scazand limita de la 100% la 85%; scazand baza de calcul de la 80% la
65% si inlocuind totalitatea veniturilor brute impozabile ale activilor, la
care trebuia sa ne aliniem, cu solda neta de grad si furnctie, pe care le-am
avut, doar unii dintre noi (cei iesiti la pensie pana in ianuarie 2011),
inainte de a fi transformati in asistati social.
La protestele
organizate de SCMD, care au produs interventii in Camera decizionala, au
incercat sa ne fure, bagand, in baza de calcul, pensia privata (suplimentara),
instituita in 1967, prin Decret Prezidential ca „altceva decat Pensia Militara
de Stat” si Ordinul Meritul Militar. Aceasta reducea baza de calcul la 44%.
Comisiile Camerei Deputatilor au admis propunerile SCMD, UNIPOL, Diamantul si
ale Asociatiilor de piloti militarii in rezerva, de a se abroga Art.40 din OUG
57/2015, de a reveni limita la 100%, cu baza de calcul 85% si de a scoate, in
afara bazei de calcul, Meritul Militar si Pensia suplimentara.
Si, iata ca, astazi, in
fata votului iminent din Camera Deputatilor, minunatii juristi ai Armatei au
venit cu alta gaselnita de furt calificat. Au bagat in baza de calcul partea
civila a pensiei militare, pentru care Casele Sectoriale de Pensii ale MApN,
MAI si SRI fac doar oficiul de postas. Adica drepturile cuvenite pentru ce s-a
lucrat dupa iesirea la pensie, folosind termenul „vechime cumulata”.
Doamnelor si domnilor,
Intelegem faptul ca
juristii si finantistii Armatei s-au impotrivit si se impotrivesc aplicarii
Legii/223/2015, spre a nu fi descoperite actele penale infaptuite in aplicarea
OUG 1/2011, care i-a ridicat pe unii pana la cer, in timp ce altii au fost
furati, in continuare, la cuantum. Va reamintim ca, atunci cand s-au indexat
pensiile, noua ni s-a indexat doar partea civila, adica adaosul, nu si pensia
militara. Legal, trebuia, astazi, sa ne aliniem cu pensia militara la situatia
activilor, partea civila, ramanand neschimbata si adaugata, ulterior, calculului.
Ca sa inteleaga si dna Otilia Sava, ii dam urmatorul exemplu ..... „Eu sunt
gl.lt. (r) Ionescu, iesit la pensie in 2001. Din 2001 si pana in 2015, ca
civil, am lucrat, platindu-mi toate darile la stat, pe post de „Nene”, la o
Casa de toleranta. Cum imi transformi, cucoana, aceasta vechime, in vechime
militara? Exista si gradul de general – Nene?”
Intrebarea care se
pune, este de ce o fac? De ce juristii si finantistii Armatei isi lovesc, in
mod constant, camarazii? Din prostite, din ticalosie, din servilism, din ura
fata de celelalte specialitati din Armata, MAI, Servicii? Sau, in noua
situatie, este vorba despre TRADARE?
Pana si fostii
presedinti au iesit, prin comunicat comun, anuntand ca Romania, agresata de
marile puteri, este in pragul destramarii si ca aceasta destramare va face in
urma unor mari explozii sociale, concretizate prin lupte de strada. Sa provoace
un nou Holocaust, ca la Colectiv, ar bate la ochi. Sa foloseasca doar agentii
de teren ai serviciilor rusesti, germane, franceze, pe vandutii lui Soros si pe
mucosii prostiti de ei (ca in loviturile de stat din 2014 si 2015), ar fi
insuficient! De ce sa nu provoace o iesire masiva in strada, pe motive clare,
pe care sa o penetreze si sa o deturneze? Iar experienta anilor 2011 – 2016 a
demonstrat ca rezervistii, mai bine organizati prin SCMD, pot da tonul. Nu
cumva, noul furt calificat, imposibil de explicat legal, vizeaza manipularea
noastra si declansarea haosului prin iesirea noastra si a aliatilor nostri in
strada?
In aceasta situatie,
recomandam, calm, asteptarea votului in Camera Deputatilor pe OUG57/2015 si rezolvarea noii situatii
create (raportul parte civila – parte miltara a pensiei) prin „Amendamentul
Mircovici”. In fapt, initiativa legislativa L475/2016, care se va dezbate
marti, 20.09.2016, in Comisia pentru Egalitate de Sanse a Senatului. Iar daca
mizeria va continua si vom fi obligati sa iesim in strada, o vom face, nu
impotriva Presedintelui sau Guvernului, cum se doreste, ci, tintit, impotriva
MApN, solicitand dlui ministru, Mihnea MOTOC, punctual, demiterea si punerea
sub ancheta a tuturor juristilor ministerului si a tuturor ofiterilor din
Directia Financiar Contabila a MApN.
Doamnelor si domnilor,
Daca pierdem Tara,
pierdem tot! Sa fim pregatiti sa dam riposta cuvenita planurilor lui Soros,
pentru ca nu are cine! Serviciile de informatii au fost decapitate, iar putinii
decidenti ramasi si-au luat concediu (puteti verifica), pentru a nu se implica.
Honor et Patria! Vae
Victis!
Presedintele SCMD,
Col. (r) dr. Mircea
Dogaru
miercuri, 14 septembrie 2016
PROTOCOL
privind constituirea Alianţei
electorale
„ALTERNATIVA NAȚIONALĂ”
În fapt,
astăzi, …………….. noi , partidele de mai jos, ne-am întrunit și am consimțit să
constituim Alianta electorala ”ALTERNATIVA NAȚIONALĂ”, ca o contrapondere la ofensiva din ce în ce mai
periculoasă a intereselor străine în România, în toate domeniile, inclusiv
politic.
1.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
2.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
3.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
4.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
5.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
6.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
7.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
8.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
9.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
10.
PARTIDUL___________________________________________________________________________________________________________________________________________ Reprezentat prin Presedinte
Dupa caz numite si Părți
Avînd în vedere faptul că
partidele de mai sus au stabilit relaţii de colaborare politică și electorală
în scopul participării la viitoarele alegeri parlamentare din 11 decembrie 2016,
Luînd în considerare faptul că
ele îşi asumă misiunea de a promova
si implementa la toate nivelurile, în
spirit solidar, dezvoltarea durabilă pentru realizarea unei societăţi
democratice constituționale participative, favorabilă majorității, în care se
recunoaşte dreptul generaţiilor viitoare la un mediu sănătos, ca drept
fundamental al omului,
Tinînd cont de faptul că scopul
principal al politicilor pentru construirea unei societăți democratice îl
constituie edificarea unei societăți bazată pe colaborarea dintre membrii săi
și asigurarea unui mediu curat pentru sănătatea populaţiei, dar si spargerea
cercului vicios al sărăciei şi deteriorării mediului, asigurarea unei creşteri
economice curate, reale şi inovative, spre binele generaţiilor actuale şi
viitoare,
S-a convenit asupra constituirii
unei Alianţe electorale în condiţiile prezentului PROTOCOL
(numit in continuare PROTOCOL).
CAPITOLUL I - ALIANŢA ELECTORALA
ART.1 CONSTITUIREA ALIANŢEI ELECTORALE
În conformitate cu prevederile
Legii nr. 14/2003, completata cu Legea nr. 114/2015 si reglementarile
ulterioare, se constituie Alianţa electorala ALTERNATIVA NAȚIONALĂ, din PARTIDELE:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ART.2 DENUMIRE.
Denumirea Alianţei este: ALIANTA ALTERNATIVA NAȚIONALĂ
prescurtat AN
ART.3 SEDIUL.
Sediul
ALIANŢEI este în București, Capitala României.
ART.4 ÎNSEMNUL SI SEMNUL ELECTORAL
Însemnul si semnul electoral al Alianţei este reprezentat de ____________________________________.
Reprezentarea în alb-negru și color se află în Anexa 1.
CAPITOLUL II - PRINCIPIILE ALIANŢEI
ART. 5 IDENTITATEA SI EGALITATEA PĂRŢILOR
5.1
Fiecare partid exista si funcţionează
în conformitate cu Statutul său, hotărîrile sale, sistemul său de organizare,
doctrina si programul său, care nu sînt afectate în nici un fel de acest
PROTOCOL.
5.2
Fiecare partid adopta hotărîri în
conformitate cu prevederile sale statutare.
5.3. În relațiile dintre ele, partidele sînt egale.
ART. 6 DISPOZIŢIILE PROTOCOLULUI
6.1
PROTOCOLUL are în vedere
desemnarea candidatului la funcția de senator și a listei de candidați pentru
funcția de deputati pentru alegerile din 11 decembrie 2016.
6.2 Eventualele neconcordante se supun Consiliului Central de Conducere al
Alianţei pentru a fi rezolvate amiabil, prin consens.
ART.7 DECIZIILE ALIANŢEI
Deciziile ALIANŢEI se iau prin consens și sînt obligatorii pentru toți
membrii și organizaţiile fiecărui partid sau structura a societatii civile
organizate (C.N.S.C.) care va adera la Alternativa Nationala.
CAPITOLUL III. OBIECTIVELE ALIANŢEI
ART.
8 OBIECTIVE:
- România
este stat național unitar. Frontierele sale sînt inviolabile!;
- Reîntregirea
națională este obiectiv prioritar al Alternativei Nationale;
- Bogățiile
solului și subsolului românesc aparțin exclusiv națiunii române, atît
generațiilor prezente cît și, mai ales, celor viitoare;
- Reindustrializarea
României, pornind de la resursele naționale, prin forțe proprii, capital
prioritar autohton, de stat și privat, dar și prin susținerea cercetării
știintifice aplicative românești va constitui obiectivul central al
viitoarei guvernări a Alternativei Naționale;
- Asigurarea
de locuri de muncă, ca un corolar al obiectivului anterior, a unor
salarii, pensii si alocații pentru copii decente;
- Refacerea
autorității statului asupra sistemului bancar. Verificarea contractelor de
vanzare-cumpărare a băncilor românesti, recuperarea și relansarea
acestora;
- Verificarea
și renegocierea sau anularea contractelor de privatizare a principalelor
capacități de producție românești, industrial-agrare;
- Verificarea
și reglementarea definitivă a restituirilor de proprietate;
- Depolitizarea
și reformarea justiției cu responsabilizarea magistraților;
- Elaborarea
unui sistem educațional, viabil și realist si crearea unui sistem de
sanătate sustenabil care să asigure creșterea speranței de împlinire
profesională și de viață a românilor;
- Asigurarea
și garantarea protecției sociale a populației și a vietii familiei
tradiționale românesti;
- Refacerea
capacității de apărare a României prin redimensionarea efectivelor M.Ap.N.
si M.I. și reinvestirea în industria națională de apărare.
CAPITOLUL IV - ORGANIZAREA
ALIANŢEI
ART. 9 CONSILIUL DE CONDUCERE
9.1 Se constituie Consiliul de
Conducere (C.C.) al ALIANŢEI compus din Președinții partidelor ce compun
alianța plus cîte 2 membri din partea fiecărui partid si presedintii
structurilor societatii civile organizate, care adera. Peședinții formeză
Biroul executiv al C.C. și iau deciziile impuse de transpunerea in practica a
prevederilor PROTOCOLULUI si funcţionarea ALIANŢEI la nivel național.
9.2 C.C. are următoarele atribuţii:
·
Aprobă Calendarul comun de
acţiune al Alianţei, inclusiv în timpul campaniei electorale pentru alegerile
parlamentare din 11 decembrie 2016;
·
Soluţionează contestaţiile privind
colaborarea atat la nivel central cat si local;
·
Decide in situaţiile in care nu
s-a ajuns la consens la nivel local;
·
Se va intruni săptămînal si ori
de cate ori este necesar;
·
Pentru exercitarea atribuţiilor
sale C.C. emite hotărîri;
·
Adunarile C.C. se pot desfăşura
în prezența majoritatii simple a membrilor.
ART. 10 SECRETARIATUL ALIANŢEI
10.1 Pentru pregătirea si întocmirea documentaţiei
necesare organizării si desfăşurării activităţii C.C. și a campaniei electorale
se infiinteaza Secretariatul Alianţei.
10.2 Secretariatul Alianţei va fi format din
__membrii, cîte unul de la fiecare partid al Alianţei.
CAPITOLUL V – PREVEDERI,
DISPOZITII FINALE SI TRANZITORII
ART. 11 PREVEDERI
11.1 În alegerile parlamentare
din 11 decembrie 2016 partidele vor participa pe liste comune;
11.2 Fiecare partid își
stabileşte propunerile de candidaţi, conform propriilor sale criterii;
11.3 Candidaturile vor fi analizate si validate
pentru lista comuna de catre Consiliul de Conducere;
11.4 În campania electorală,
partenerii vor promova, prin toate mijloacele, inclusiv mediatic, Oferta
politică, Manifestul electoral, precum si Candidaţii partidelor componente ale
ALIANŢEI și vor evita critica negativă
la adresa acestora.
ART. 12 DISPOZIŢII FINALE SI TRANZITORII
12.1 Prezentul PROTOCOL funcționează în
limitele prevederilor Legii 14/2003 a partidelor politice, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare.
12.2
Fiecare partid va întreprinde
toate demersurile necesare pentru implicarea membrilor acestora în campania de
promovare a Alianței conform unei strategii și calendarului stabilit de
Consiliul de Conducere.
12.3
Prezentul protocol are valoarea unei
înțelegeri între părți și nu face obiectul înregistrării la Tribunal.
Drept pentru care s-a semnat
prezentul PROTOCOL de către reprezentanţii autorizaţi, astăzi
............................, în __ exemplare de valoare egală, din care un
exemplar se transmite Secretariatului general.
Semnăturile reprezentanților
părților:
1.
PARTIDUL
_________________________________________________________________
2.
PARTIDUL ________________________________________________________________
3.
PARTIDUL_________________________________________________________________
4.
PARTIDUL________________________________________________________________
5.
PARTIDUL_________________________________________________________________
6.
PARTIDUL_________________________________________________________________
7.
PARTIDUL_________________________________________________________________
8.
PARTIDUL_________________________________________________________________
9.
PARTIDUL_________________________________________________________________
10. PARTIDUL_________________________________________________________________
Abonați-vă la:
Postări (Atom)