Stiri din campania pentru alegeri locale

Inteviu cu Maia Sandu

sâmbătă, 28 aprilie 2012

Miting de 1 Mai al victimelor regimului Basescu. Argumente pro si contra.



In atentia presedintilor structurilor asociate in cadrul CNSC

In urma analizei situatiei nou create pe “front”, ca urmare a jocului la ofsaid practicat de Putere cu ocazia votarii motiunii de cenzura si, indeosebi, de Basescu, prin impunerea unui Guvern Ponta, membrii Comitetului Director al SCMD au luat in calcul urmatoarele:
1.   Argumente pentru renuntarea la mitingul de protest asteptat de catre toata lumea

a.    Propaganda acerba pe care o fac oamenii UNPR-ului si PDL-ului in structurile noastre sa renuntam la miting pentru ca … am fi castigat.
b.   Acordarea de catre Basescu a misiunii de formare a Guvernului lui Victor Ponta, prin contrazicerea intregii sale atitudini din ultimii 8 ani, de buldozer politic.
c.    Luarea de masuri din timp de catre Putere prin crearea “podului” pe 30 aprilie si configurarea unei minivacante.
d.   Spectacolul regizat de Ontanu la Plumbuita cu valuri de bere si vagoane de mici pentru a-i atrage pe toti cei care isi dau votul contra trei paini.
e.    Vremea care se anunta a fi excesiv de calda, mergand pana la 28 grade.
f.     Traditia slava de Arminden, de petrecere la iarba verde pentru sfidarea ciumei, traditie care, preluata de romani, a boicotat, de la inceput, natura manifestatiilor protestatare de 1 Mai.
g.   Lehamitea si disperarea celor multi si amarati care vor sa creada, si sunt bine manipulati in sensul acesta, ca de acum totul s-a rezolvat, nedreptatile au disparut, va curge lapte si miere, in 24 de ore si pensiile si salariile si sprerantele noastre vor reveni la normal.

2.   Argumente pentru desfasurarea mitingului de 1 Mai

a.    Legea razboiului pe care putini dintre noi, cei care inca se razvratesc impotriva mentalului de “asistat”, in loc de rezervist si impotriva “ajutorului social lunar” de la stat, in locul pensiei militare de stat confiscate, o mai inteleg: RAZBOIUL INCETEAZA CAND INAMICUL SE PREDA NECONDITIONAT! Or inamicul nu s-a predat, s-a repliat, a realizat o situatie de armistitiu, castigand doua saptamani, pentru a ne pregati o noua ticalosie.
b.   Pentru prima data, din 2004, Basescu nu a mai procedat ca buldozerul, nu a mai calcat in picioare Constitutia si a acceptat ceea ce trebuia sa accepte cu 8 ani in urma. De ce? De frica! De frica Opozitiei politice insultata permanent pana acum, dar, mai ales, de frica noastra, a Opozitiei civice, care s-a exprimat permanent in strada pana astazi.
c.    Decizia Basescului a fost luata sub spectrul groazei fata de incheierea Contractului civic intre Opozitia politica si Opozitia civica. A actionat inteligent, sperand sa ne demobilizeze, sa ne debusoleze si sa ne imprastie.
d.   Motiunea a fost votata pe, chipurile, interdictie de participare la vot, de catre o parte din deputatii si senatorii Puterii. Oare de ce?
e.    Deputatii minoritatilor si UNPR-ul, adica cei care ne-au batjocorit pe toti si ne-au calcat in picioare prin legi strambe votate la doua maini, si-au anuntat aderarea la un guvern Ponta. De parca ar fi fost cel puti neutri pana acum. Oare de ce?
f.     Deja tupeul le revine in forta – puscariabilul Boc si-a anuntat candidature la Primaria Cluj-Napoca
g.   Liderii USL ne-au transmis ca semnarea Contractului social cu CNSC este batuta in cuie. Va avea loc si in noile conditii. Dar vor avea oare posibilitatea sa-si traduca intentiile in practica? Nu!
h.   Guvernul Ponta, votat la ofsaid, nu are in fapt majoritatea reala in Parlament. Orice initiative legislative in favoarea pensionarilor, salariatilor, minerilor, profesorilor, revolutionarilor, etc, va fi blocata. Asta, daca Guvernul va trece. Pentru ca exista posibilitatea sa nu treca de votul Parlamentului, intesat in mod real inca de oamenii si santajatii regimului Basescu.
i.      Daca Guvernul Ponta va trece, va avea nevoie de tot sprijinul nostru in strada, pentru ca, neputand practic face nimic, imaginea USL pana in toamana se va eroda. Cum ne putem imagina, macar noi, militarii, ca ministrii Nica si Dobritoiu, de pilda, vor putea indrepta raul prin intermediul acelorasi domni si doamne din subordine, gen Danila, Fratila, Lupu, Fatuloiu, Chesnoiu, Popa? Cum ne putem imagina, ca acestia vor pune umarul, in frunte cu alde Oprea, Igas, Seitan, Boc, Roberta Anastase,etc.  la indreptarea astazi a raului pe care tot ei ni l-au facut ieri?
j.      Ca USL-ul si Guvernul Ponta sa nu se erodeze degeaba si, odata cu ei, sa dispara si sperantele noastre legate de asumarea Contractului social, RAZBOIUL TREBUIE SA CONTINUE PANA LA CAPAT:
· ALEGERI ANTICIPATE PENTRU SCHIMBAREA CONFIGURATIEI PARLAMENTULUI
·  SUSPENDAREA, APOI DEMITEREA PRESEDINTELUI
· ANCHETAREA SI PEDEPSIREA CELOR VINOVATI DE FRAUDELE PARLAMENTARE SI JUDECATORESTI, DE ABUZURILE COMISE IMPOTRIVA TUTUROR CATEGORIILOR SOCIOPROFESIONALE SI DE VARSTA DIN ROMANIA!

Daca doamnele Udrea, Boagiu, Anastase, Turcan, etc., de pilda, vor da, in continuare, cu clanta in Parlament si nu cu mopul la Rahova, genocidul si subminarea economiei nationale vor continua!

k.   Ne lasam manipulati, lasam USL-ul in fundatura sau facem ceea ce am jurat in ianuarie – luptam pana la capat, pana la schimbarea completa a regimului, in frunte cu principalul vinovat, presedintele Romaniei, cerand pedepsirea vinovatilor de aducerea la disperare a miloane de romani si moartea catorva zeci de mii de cetateni in ultimii trei ani, sau nu?
l.      Lasam in continuare UDMR-ul, pambuccienii si, mai nou, UNPR-ul sa o faca pe arbitrii situatiei, de parca nici usturoi nu au mancat, nici gura nu le pute, sau nu?
m.                        Cui folosesc delasarea si pauza in manifestatiile stradale … nu cumva regimului Basescu? Cel care are la dispozitie doua saptamani pentru ajustarea strategiei si, in perspectiva, 7 luni pentru restaurarea pe fata a dictaturii?

3.   Concluziile Comitetului Director al SCMD, supuse atentiei aliatilor din cadrul CNSC, si a BO ale Filialelor SCMD din Capitala si din Tara

a.    Daca tot avem aprobarea obtinuta, pe data de 1 Mai, in fata cladirii Guvernului, vom instala tribuna deschisa tuturor cetatenilor Romaniei, spre a-si expune pasurile, nemultumirile, sperantele;
b.   Vom serba, intre 11.30-13.30, prima victorie obtinuta prin efortul conjugat al Opozitiei politice si al Opozitiei civice impotriva regimului basescian dictatorial si paramilitar;
c.    Vom tine un moment de reculegere pentru defunctul Guvern Ungureanu, dar fara depunerea unei coroane, fiindca nu merita!...
d.   Se va intona marsul funebru; ne vom exprima hotararea de a merge pana la capat, sprijinind noi, CNSC-ul, guvernul USL, conform prevederilor Contractului social, impotriva reprezentantilor Puterii basesciene, fortand alegerile anticipate si pieptanarea ministerelor, prefecturilor, a intregului aparat de stat, in contextual alegerilor locale, de cei care au sfidat, timp de trei ani, Constitutia Romaniei, legislatia europeana, ba chiar si propriile legi ticaloase, pe pielea si in dauna noastra, a tuturor.
e.    La 13.30, vom recomanda tuturor participantilor sa se alature manifestarii campenesti organizate de primarul Sectorului 5 in Parcul Izvor, in fata Parlamentului. Ii rugam pe toti cei ce si-au anuntat participarea, fie delegati ai filialelor SCMD, fie structuri ale CNSC, sa ne comunice pana luni, 30 aprilie, orele 12.00 numarul de participant cu care vor veni in Piata Victoriei (conform Planului de masuri anuntat) la Secretariatul general al SCMD: telefoane 0736600961, 0736600973, e-mail sindicatulmilitarilor@gmail.com sau platformacivica@gmail.com .
Luni, orele 12.00, va fi MOMENTUL ADEVARULUI. Vom afla daca Tara mai are rezervisti demni de calitatea de militar (pierduta prin vointa PDL, UNPR, UDMR), daca tara mai are sau nu cetateni, daca mai suntem sau nu un popor, daca nu cumva ne-am transformat intr-o gloata amorfa, manata disciplinat spre abator.


vineri, 27 aprilie 2012


Guvernul a cazut. Ei, si?!...

Mobilizare generala de 1 Mai

-         In atentia tuturor membrilor SCMD si a aliatilor din CNSC -

 Cu ajutorul PDL-istilor, motiunea de cenzura a trecut, Guvernul a cazut!

Din acest moment, din punct de vedere constitutional, presedintele care, pana acum, statea pe tusa, cu degetul in gura, face toate jocurile. Singur!

Vine USL si spune: “Vrem guvern Ponta”! Pas, zice presedintele, ii dau formarea guvernului, lui Cocos, ca asa vor muschii mei si asa am facut de 8 ani incoace!...

Daca actuala fragila si bizara majoritate rezista, Parlamentul respinge guvernul Cocos.

Vine din nou USL la Presedinte si zice: “Avem majoritate parlamentara si Ponta va face guvernul”!

Pas, zice Presedintele, ii dau sarcina formarii guvernului si unei noi majoritati parlamentare lui Udrea.

Daca actuala majoritate de conjunctura parlamentara rezista, tranteste guvernul Udrea.

Daca USL mai rezista, vine din nou la Presedintie zicand: “Avem majoritate, vrem guvern Ponta”! Pas, zice Basescu, va dau Guvernul Ungureanu 2 sau Guvernul Boc 7.

Guvernul Ungureanu 2 sau Boc 7 intra la vot in Parlament. Presupunand ca USL mai rezista, ce gandesc domnii deputati si domnii senatori, indiferent de partid? Daca nu votez Guvernul Ungureanu2 (sau Boc 7) Parlamentul se autodizolva si urmeaza alegeri anticipate. Voi mai fi pe liste? Voi mai fi ales? Imi convine sa nu duc mandatul pana la capat? Imi convine sa nu am pensia intreaga de parlamentar, pentru ca nu am un mandat complet? La toate aceste intrebari se adauga santajul direct cu dosare, cu DNA, DICOT, ANI, etc. Si, mai mult ca sigur, al 3-lea guvern –Ungureanu 2 (sau Boc 7)- va trece. Basca faptul ca, mancandu-se timpul, ne putem trezi cu alegerile generale in februarie sau martie 2013.

Pentru ca toate aceste lucruri sa nu se intample, pe 1 Mai, zi prin traditie a luptei celor oprimati impotriva abuzurilor Puterii, trebuie sa ne mobilizam toti in strada si in Capitala, la mitingul din Piata Victoriei, nu la micii si berea lui Ontanu la Plumbuita.

REGIMUL ASASIN TREBUIE SA CADA! BASESCU TREBUIE SA CADA!

Pentru a ne recupera drepturile incalcate la munca, la sanatate, la invatamant, la salarii, pensii, indemnizatii decente, la viata!

Mesajul nostru, mesaj al ratiunii catre natiunea romana si catre Internationala a IV-a Mafiota, catre coruptii straini care il sustin pe Basescu este:

JOS REGIMUL!

JOS BASESCU!

Romani, amintiti-va bataliile din ianuarie! A cazut lighioana Boc, a venit lighioana Ungureanu si calcarea noastra in picioare, a tuturor - salariati, pensionari, revolutionari, tineri, copii, a continuat, in dispretul Constituitei si al legislatiei europene.

Pentru dreptul nostru la viata, solutia este una singura. Daca vrem sa ajutam Opozitia politica sa mearga mai departe, toata tara trebuie sa fie in strada.

Vrem anticipate!

JOS REGIMUL!

JOS BASESCU!

Presedintele SCMD,

Col. (r) dr. Mircea DOGARU
         Marsul catre Bucuresti, a celor care doresc caderea regimului Basescu, continua, chiar daca primunealta acestuia a fost data la REMAT..........

         Noi vom urma programul nostru pana la stergerea din istorie a actualului cosmar.
        Ne intalnim, in Piata Victoriei, in 1 Mai, incepand cu ora 11.00.

D-na Zîna Domintean:
[.......Buna seara ROMÂNI - Ziua 3! Popas C.A. Rosetti - la 30 km de Buzau - deci -maine tranzitam orasul Buzau! Azi - putina ploaie! :)) Dar urmasii rezasilor lui Stefan cel Mare rezista! :)) Base .. dracu te ia daca nu pleci pana ajungem! :)
Imi pare rau - dar inca nu am filmat nimic - abia avem timp de poze .. Dar promitem macar in Buzau sa facem un filmulet!
Cu mana pe inima va spun ca ROMANII S-AU... SATURAT DE BASESCU! In comune suntem felicitati! Intre localitati, pe strazi - soferii ne saluta claxonand, altii ne fac semnul ok, altii (probabil cei care stiu de noi de pe net sau de la televiziunea locala din GL), incetinesc si ne aplauda! Unii opresc si si ne intreaba ce se intampla.. altii ne ofera apa, sucuri!
Va salutam cu drag si ne vedem la Bucuresti - chiar daca pica Base pana atunci - venim sa sarbatorim! VA IUBIM!



 Cu drag
‎Zîna Domintean.........]


Pentru o Americă fără Traian Băsescu



            Aparent, la Washington, după mai bine de şapte ani, învoiala Băsescu – SUA merge netulburată înainte. Oferta sa pentru instalarea în România a scutului antirachetă american, miile de soldaţi trimişi în Irak şi Afganistan, monitorizarea terorismului internaţional, facilităţi aero şi portuare acordate militarilor americani, sprijinul pentru iniţiativele diplomatice ale Statelor Unite în Est, toate acestea au făcut ca popularitatea lui să se menţină în cercuri ale birocraţiei politice din Capitala Americii şi se pare că, acolo, nu se ia în calcul, încă, o înlăturare a personajului înainte de 2014. La fel pe centura oraşului, la Pentagon şi în comunitatea de informaţii.



            Evident, la Bucureşti, tot după mai bine de şapte ani, lucrurile stau diametral opus. Contractul Băsescu – România, ignorat cap-coadă de către primul, a fost rupt în bucăţele de români, rezilierea lui oficială este o chestiune de timp, de timp scurt. România este într-un faliment economic şi moral total, preşedintele s-a prăbuşit pe penultimul loc în sondajele de popularitate, puţin înainte de „alţii – 2%”. Simpatia populară a fost înlocuită de o ostilitate deschisă, generalizată. De războiul tuturor împotriva unuia singur. Probabil că nici Nicolae Ceauşescu nu a fost atât de singur în decembrie 1989, pe cât este Băsescu astăzi, printre conaţionalii săi...

           
            Dar, falimentul intern al regimului de la Bucureşti nu este unic. O evaluare corectă a prestaţiei lui Băsescu în beneficiul Washingtonului, de la instalarea sa la Cotroceni şi până în momentul de faţă, dezvăluie o surpriză de proporţii, anume că serviciile oferite de către preşedintele român americanilor le-au produs acestora, de şapte ani încoace, mai mult ghinion şi mai multe pagube, decât avantaje. Războiul din Irak, unde Băsescu a fost un „aliat special şi prieten personal” (Bush jr.), a adus  fostei administraţii acuzaţii de hoţie şi corupţie, Americii acuze de unilateralism egoist, iar lumii un  antiamericanism aproape globalizat. Apoi, cu Băsescu în preajmă, piază rea de nădejde, administraţia actuală nu ştie cum să împacheteze mai repede şi să plece din Afganistan, unde a devenit limpede că nu poate câştiga niciodată. Tot pe mâna de lemn a lui Băsescu, „cel mai convingător avocat al strategiei globale a Americii în regiunea Mării Negre” (?!, Bruce Jackson, komisar neoconservator pentru Europa de Est, la 8 martie 2005), s-a ales praful de încercările fostei administraţii Bush de a deschide Marea Neagră pentru interesele petroliere şi portavioanele Americii. De asemenea, cu Băsescu păgubos de serviciu (loser) al Washingtonului la Kiev şi Tbilisi, s-au dus pe Apa Sâmbetei şi fostele iniţiative politico-diplomatice americane în spaţiul ex-sovietic – „revoluţiile portocalii” din Ucraina şi Georgia, şi intrarea acestor ţări în NATO. În ce priveşte monitorizarea teroriştilor internaţionali în România, precum şi închirierea unor facilităţi la baza aeriană Kogălniceanu şi în portul Constanţa, chiar a fost nevoie de înţelegeri cu un lider contestat de peste 90% din populaţie şi cu guvernul său nepopular? Nu puteau fi ele obţinute cu un guvern normal,  într-o ţară normală,  prietenoasă istoriceşte cu America de 264 de ani, de la întâlnirea lui Benjamin Franklin cu preotul Samuel Damian, venit din Transilvania la Philadelphia? În sfârşit, şi în ultima afacere politico-militară făcută de Băsescu cu Statele Unite toamna trecută, anume scutul antirachetă american în România, a început să se simtă mâna deocheată, legată cu blestem greu, a liderului român. În sensul că, potrivit unor rapoarte de ultimă oră ale Pentagonului şi Congresului,  proiectul se confruntă de pe acum cu întârzieri majore (2020!), depăşiri prohibitive de costuri şi probleme tehnologice şi este deja pus în mod serios sub semnul întrebării. S-au gândit la toate aceste risipe şi neîmpliniri strategice acei birocraţi guvernamentali de la Washington şi din împrejurimile lui, care, de peste şapte ani, ţin ca gaia maţu la prietenia, imunitatea şi impunitatea unui „aliat special”? „Special” în sensul că aproape tot ce atinge, acasă sau afară, se duce de râpă. De asemenea, s-a sesizat schimbarea dramatică din comentariile postate de cititori la articole în presa românească privind relaţiile româno-americane, din 2004 şi până astăzi? Pozitive, decente, exprimând aproape toate satisfacţie şi speranţă în urmă cu ani, în prezent majoritatea lor sunt critici violente la adresa lui Traian Băsescu, dar şi a SUA, ca partenere ale sale. De ce trebuie să sufere, să se ducă în jos, imaginea Americii, de ce rămâne conectată stupid la imaginea unui politician în cădere liberă în propria sa ţară?

           
            Există explicaţii pentru această împotmolire nefericită a părţii americane, ea ţine de câteva neajunsuri şi grevează stăruitor prestaţia managementului politic de după anul 2000. De atunci încoace, descumpănită de schimbările majore din lume şi cu un început, se pare, de scleroză, America se străduieşte să conserve trecutul apropiat, vremea când nimeni şi nimic nu-i contesta leadershipul mondial, mai degrabă decât să investească în viitor. Acesta este primul motiv pentru care Băsescu, fosila vie a unei politici externe americane îndepărtate – opt ani sunt o perioadă de timp foarte lungă pentru evoluţiile extrem de rapide actuale – este încă un partener „în viaţă” pentru unii funcţionari guvernamentali de la Washington. Apoi, a doua pricină a longevităţii sale în graţiile câtorva birocraţi politici şi militari din D.C. este că acestora nu prea le pasă de lumea exterioară, nu ştiu multe despre ea, par să fi fie victimele mai vechi ale demagogilor de la posturile Fox de radio şi de televiziune, şi nu se omoară să-şi amintească nici măcar de experienţa trecută a Americii. Au uitat momentele când aceasta a renunţat la prietenia cu lideri detestaţi de propriile lor popoare, după ce a văzut că are de-a face cu Constituţii democratice terfelite, regimuri antipopulare, terorism civic, dosare politice şi procese trucate contra liderilor naţionali ai Opoziţiei, societăţii civile şi ai sindicatelor, cu cenzură, represiune brutală şi fraude electorale.


            În aceste momente, cursul evenimentelor politice din România ia o cotitură radicală. Este o chestiune de puţine zile şi săptămâni, ca Opoziţia să-şi asigure controlul Parlamentului, guvernarea şi victoria în alegerile pentru administraţiile locale. Şi apoi să se decidă împreună cu toţi românii, democratic şi constituţional, soarta preşedintelui. Iar acei birocraţi politici şi militari de la Washington, menţionaţi mai devreme, ar face bine dacă ar sta deoparte...

           
            La Bucureşti, un preşedinte habar nu are de cuvintele rostite de Abraham Lincoln acum 150 de ani: „...această naţiune, în grija Domnului, va cunoaşte libertatea renăscută, iar guvernul, al poporului, prin popor şi pentru popor, nu va pieri de pe Pământ”. La Washington, nimeni, absolut nimeni nu trebuie să renunţe, sau să risipească drepturile sale din naştere şi valorile tradiţionale ale Americii, aşa cum au fost ele înscrise de un mare preşedinte în „Adresa de la Gettysburg”. Din respect pentru imaginea Americii, pentru propriile lor persoane şi pentru poporul român, prieten.

                                                                                                    Radu  Toma                                                                         

Clarificare

In atentia tuturor membrilor SCMD si a aliatilor nostri

Intrucat limba romana este extrem de bogata in sensuri, ma simt obligat sa revin asupra unei precizari recent facute : “Fostul colonel” Mircea Dogaru, ca sa-l citez pe tiranozaurul de la Cotroceni, nu va candida nicaieri, pe nici o lista, nici la locale, nici la generale. De asemenea, o parte dintre membrii fondatori si ai Comitetului Director. Misiunea noastra este nu numai sa pastram unitatea sindicatului impotriva actiunilor zabauce al veleitarilor usor de manipulat, si a infiltratilor dar si sa-l transformam intr-o forta sociala reala care sa nu mai poata fi neglijata, niciodata, de nimeni.

Asta nu inseamna insa, ca, toti ceilalti membri ai SCMD nu pot candida. Dimpotriva! Deoarece membrii SCMD se regasesc in toate partidele, am fi bucurosi sa-i vedem pe toate listele astfel incat, dupa alegeri, SCMD sa aiba cei mai multi primari, consilieri, senatori, deputati, indiferent sub ce culoare. Avem déjà colegi care ne-au anuntat ca sunt candidati la locale, pe listele USL, PPDD, UDMR, PPPS, etc. Ii asiguram pe toti ca, daca ne solicita sprijinul “propagandistic” il vom asigura cu inalt profesionalism! Nu degeaba acelasi tiranozaur Basescu si slugile lui de doi bani, ma acuza ca am fost propagandistul lui Ilie Ceausescu. Nu, am fost cercetator stiintific, dar in materie de propaganda, ma consider un propagandist mult mai bun decat au fost vreodata Ilie Ceausescu si tucalarii lui ajunsi astazi si peste rand generali ai “democratiei” basesciene si universale. Ma consider cel mai bun propagandist al dreptului istoric al natiunii romane la existenta iar astazi, natiunea romana, ca sa reziste, are nevoie de cei mai buni fii ai sai! Din acest punct de vedere desfid pe oricine ar indrazni sa respinga afirmatia ca exista vreo structura politica sau civica din Romania, in masura sa concentreze la un loc atatia specialisti autentici si patrioti adevarati ca SCMD! Mai mult, acestora li s-au alaturat, in cadrul CNSC, specialistii autentici si patriotii adevarati, din toate categoriile socio-profesionale si de varsta. Aceasta este pepiniera din care trebuie sa provina, indiferent pe ce lista de partid, autenticii alesi ai natiei!

Honor et Patria! Vae victis!

PRESEDINTELE SCMD,

Col. (r) dr. Mircea DOGARU

joi, 26 aprilie 2012

Mars de protest - pe jos, de la Galati catre Capitala. SCMD ii asteapta, pe protestatari in Piata Victoriei, pe 1 Mai!

In randurile de mai jos si in fiecare zi, pana in data de 1 Mai, va voi reda, in ordine cronologica, tot ce voi primi de la cei care, pentru ca "Isi vor Romania inapoi", fac ce a facut, cu multi ani in urma, badea Cartan: marsaluiesc zilnic, kilometri buni, din diferite  colturi ale tarii, catre zona in care speram ca, toti, uniti, vom obtine "Romania noastra, cea de bun simt"!

     

   Haideti bucuresteni, ilfoveni si cei din zonele adiacente Capitalei, sa fim solidari si, in ziua anuntata, sa fim in numar cat mai mare alaturi de acesti "maratonisti ai libertatii"! 



                                         Formarea grupului in Galati


[........Buna ziua,


Am sa va citez exact declaratiile razesei din Galati sunt prea frumoase si pline  de suflet ca sa imi permit sa alterez lucrul asta:

Ziua 1 Zîna Domintean Buna seara, romani! - Ziua 1 - ora 8:30 - Casa de Cultura, Galati - pregatiri .. reporteri si oameni curiosi "unde plecati?" - la Bucuresti! - Pe jos????? Da .. "Mergem sa-l dam jos pe basescu!" :))) .. Prima norma - 35km/zi indeplinita! :)) jandarmii baieti buni, deocamdata! :)) Primul popas - Lacul sarat (ora 21:00) - tantari, iarba verde .. si picioare umflate! :)))) Maine ne vin forte noi!
Am informatii ca si Ardealul s-a pus in miscare - dar .. nu stiu unde au ajuns! HAI ROMANIA .. HAI CA SE POATE! JOS BASESCU!


Ziua 2 Zîna Domintean
Buna seara, romani! - Ziua 2 - ora 21:30 - Popas Oprisenesti(jud. Braila)Da .. "Mergem sa-l dam jos pe basescu!" :))) .. norma - indeplinita! :)) Furtuna,vant foarte puternic,rezistam eroic:))

Cu respect
Eduard Serbanescu

p.s. noi  de o luna de zile,avem accesul la presa si mass-media blocat total,refuza sa prezinte orice comunicat,doar facebook-ul si blogurile au ramas singurele metode de comunicare a evenimentelor,poate aveti dumneavoastra vreo solutie
.........]

marți, 24 aprilie 2012


O noua diversiune:

Candidatura Presedintelui SCMD la primaria Sectorului 2 Bucuresti.



In atentia tuturor celor interesati.



Pe diferite bloguri de socializare a aparut informatia ca as candida la functia de primar al Sectorului 2 al Capitalei.

Ii anunt si pe prieteni si pe neprieteni ca nu voi candida nici la locale , nici la generale, pe nici o lista, pentru ca razboiul meu este impotriva capitanului de nava Basescu, nu a fruntasului Ontanu sau a maresalului Iordanescu.

 Aspir, in schimb, alaturi de alti colegi, la functia de purtator de cuvant al societatii civile organizate, in Piata Victoriei, in data de 1 MAI, incepand cu ora 11.00.

 Profit de ocazie, pentru a-i chema, inca o data, pe toti cei care nu vaneaza functii ci dreptate sociala, alaturi de SCMD si celelalte structuri ale Consiliului National al Societatii Civile (CNSC), la mitingul organizat in ziua de 1 MAI, zi , prin definitie, a luptei impotriva hotilor si a uzurpatorilor puterii. Adica impotriva celor care fura, in dispretul legii, 49% din veniturile bugetarilor , cu incepere de la 1 ianuarie 2011 si, prinsi cu mata in sac, refuza sa restituie, pensionarilor, banii furati, lunar,tot de atunci.



Cu stima,

 Presedintele SCMD

Col.(r) dr. Mircea DOGARU

miercuri, 18 aprilie 2012


IL VREM PE UNGUREANU JOS!



IN ATENTIA ALIATILOR NOSTRI DIN TOATE ORGANIZATIILE REVOLUTIONARILOR (BNR, SINDICATE, ASOCIATII, UNIUNI, FUNDATII)


         Diversionistii de doi bani ai basescului au lansat, in Piata Universitatii, zvonul ca presedintele SCMD ar fi avut o intalnire, ieri, cu premierul Ungureanu, declarandu-se de acord cu taierea indemnizatiilor revolutionarilor.

         Va informez, prin prezenta, ca subsemnatul nu da doi bani pe numitul Ungureanu, nici ca om, nici ca roman, nici ca politician, nici ca premier, nici ca istoric. Pentru numitul Mihai Razvan Ungureanu, am o singura propunere, care sper sa fie in asentimentul dvs.: DEMISIA! Demisie urmata, firesc, de aducerea in fata justitiei pentru Afacerea Gojdu si asazisele privatizari, pe care s-a angajat sa le faca pana in toamna. Oricum, speram sa-i transmitem intrega noastra “afectiune” de 1MAI.

Stop diversiunilor!

Uniti, vom invinge!

 Presedintele SCMD

         Col.(r) dr. Mircea DOGARU

joi, 12 aprilie 2012

Miercuri, 18.04.2012, intalnire la varf CNSC-USL, avand ca scop negocierea si semnarea Contractului Social



LISTA OBIECTIVELOR STRUCTURILOR MEMBRE ALE CONSILIULUI NATIONAL AL SOCIETATII CIVILE (CNSC),
PROPUSE VIITOAREI GUVERNARI
(CONTRACTUL SOCIAL)

- Proiect –

PREAMBUL
Luand act de lichidarea democratiei constitutionale in Romania, prin desfiintarea in practica a deciziilor Legislativului si Puterii Judecatoresti, de catre Executiv,
Constatand incalcarea violent si grava a drepturilor omului, incepand cu dreptul la munca, la sanatate, la invatamant, la cultura, la un trai decent, la proprietatea dobandita si culminand cu dreptul la viata, de catre actuala Putere din Romania (presedinte, guvern, majoritatea parlamentara),
Suportand tot mai greu eludarea Constitutiei Romaniei si a legislatiei europene, subminarea economiei nationale, batjocura la care actuala Putere din Romania supune toate categoriile de cetateni, indiferent de varsta, toate categoriile socio-profesionale, la ingnorarea calitatii si performantei, inovarii si respectului profesional si a inlocuirii specialistilor cu politruci fără experienta, dar cu apetit nemasurat pentru furt si inselaciune, raspunsul ineficient la crizele actuale,
Asitand consternati, la jaful sistematic la care suntem supusi ca cetateni si ca natiune, din partea unui regim dictatorial corupt, care intruneste toate caracteristicile unei guvernari bazate pe forte paramilitare, pe santaj, amenintari, incalcarea tuturor drepturilor cetatenesti decurgand din Constitutie, distrugerea mediului, degradarea si epuizarea padurilor, otravirea aerului si apelor cu poluanti industriali sau cu deseurile chimice cele mai distructive,
Constatand ignorarea politicilor de dezvoltare si distrugerea sanselor pe viitor de a mai reporni sistemul prin creditari externe, datorita vânzării bogatiilor naturale ale tarii, ce au constituit pana acum garantiile platii datoriilor,
NOI, asociatiile, fundatiile, uniunile, sindicatele, grupate in cadrul Consiliului National al Societatii Civile, am hotarat sa punem capat acestei stari de lucruri, pentru a salva natiunea romana si statul numit Romania.
Vointa noastra este sa obtinem, prin orice mijloace legale, schimbarea regimului. Această schimbare înseamnă:
  • Demisia presedintelui Romaniei
  • Alegeri anticipate SEPARATE
  • Adoptarea unor  masuri ferme pentru a împiedica fraudarea alegerilor 



OBIECTIVE IMEDIATE

A. Restaurarea democratiei
  1. Restaurarea democratiei constitutionale participative, interzicerea stricta a amestecului Executivului in deciziile Legislativului si ale Puterii Judecatoresti.
  2. Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc. Incredintarea atributiunilor acestora structurilor statului deja existente;
  3. Dreptul la reprezentare parlamentara corecta prin anularea restrictiilor de tip politie politica si “lustratiilor”, a actualului sistem electoral ticalos si interzicerea migratiei parlamentare.
  4. Depolitizarea structurilor militare de ordine publica, a invatamantului, justitiei, TVR si Radioului national.
  5. Depolitizarea conducerilor firmelor, societatilor si companiilor de stat.
  6. Introducerea votului uninominal pur si, in Codul Penal, a unor pedepse mari pentru frauda electoral, mita electorala si fraudarea votului in Parlament.
  7. Modificarea Constitutiei in sensul acordarii dreptului de suspendare a presedintelui de catre cetateni, printr-un milion de semnaturi, selectarea politicienilor pe baze profesionale, morale si diferetierea politicii de partid de politicile publice ce trebuie sa fie proiectate de catre specialisti.
  8. Renuntarea la reforma administrativa a judetelor.
  9. Reformarea institutiilor publice in sensul eficientizarii actului de guvernare si de gestionare a fondurilor publice, separarea fondurilor destinate dezvoltarii economice de cele bugetare necesare salarizarii personalului bugetar.
  10. Consiliul de administraţie al televiziunii publice să aibă în componenţă doi reprezentanţi ai CNSC; între membrii Consiliului de administraţie ai TVR, dar şi între angajaţii instituţiei să nu existe legături de gradul 1 sau 2 de rudenie.
  11. Constituirea unui Centru Naţional de Management al Crizelor şi Dezvoltare Durabilă, cu deschidere regională,  alcătuit din specialişti creditaţi de CNSC, neimplicaţi politic şi cu experienţă naţională şi internaţională  în domeniu; acest centru va funcţiona în directă corelaţie cu programele finanţate pe fonduri europene, independente de bugetul de stat.
  12. Promulgarea unei legi a răspunderii prezidenţiale.
  13. Societatea Civilă aşteaptă de la partidele câştigătoare în alegeri: aducerea pe pozitiile publice a unor specialisti consacrati pe domeniile lor profesionale, sanatosi moral, si cu activitate sociala recunoscuta, recunoaşterea dreptului de a monitoriza instituţiile statului, inclusiv a Guvernul şi Parlamentului prin reprezentanţii săi, în diverse forme şi structuri; participarea sa la fundamentarea şi adoptarea deciziilor generale care vizează societatea şi economia; participarea reală la rezolvarea treburilor statului, începând cu securitatea naţională şi terminând cu domeniul social.
  14. Masuri privind infaptuirea Justitiei in interesul cetatenilor, cu obligativitatea respectarii legilor care indeplinesc conditiile prevederilor constitutionale, ale legislatiei europene si respectarii suprematiei Constitutiei, acordarea prevederilor constitutionale cu Constituţia europeana.
  15. Responsabilizarea, prin Constitutie, a guvernului pentru managementul crizelor, asigurarea calitatii in toate ramurile de activitate si calitatea mediului natural si a vietii cetatenilor, precum si asigurarea egalitatii de sanse pentru toti cetatenii.
  16. Recredibilizarea institutiilor statului şi a justiţiei, prin stimulente prudente şi eficiente, încadrarea acestora cu personal bine pregătit (experienţă de minim 10 ani), mai ales din rândul tinerilor şi cu pregătire în ţările europene sau SUA. În context, Justiţia trebuie să devină realmente independentă şi inamovibilă, dotată cu mijloace şi fonduri corespunzătoare, pentru a putea ieşi pe deplin de sub influenţa nocivă a Executivului şi politicului, dar si incoruptibila prin legi ale responsabilitatii judecatoresti si monitorizarea societatii civile.
  17. Judecatorii, procurorii sefi, procurorul general, adjunctii procurorului general si avocatul poporului, trebuie alesi de catre cetateni, conform principiilor alegerii membrilor din Parlament si a notorietatii pe Plan Civic (in cazul avocatul poporului)
  18. Asigurarea şi garantarea protecţiei sociale a populaţiei, in paralel cu generarea de locuri de munca si instruirea profesionala a populatiei inactive, astfel încât acest obiectiv fundamental să nu mai rămână la discreţia unui conducător sau altuia, să nu mai fie dreptul discreţionar al preşedintelui de a-l respecta sau nu, aşa cum se întâmplă în prezent. Statul social de tip european trebuie asigurat de Constituţie şi Legislaţia generală a ţării, în concordanţă cu Normele Europene.
  19. Ridicarea nivelului de trai la un salariu minim garantat, pentru un trai decent si fara discriminare la cosul zilnic de hrana, prin stimularea inovarii si tehnologiilor de varf şi politici de dezvoltare economică sustenabilă.
  20. Anularea contractelor frauduloase, facute cu speculatorii financiari prin care se vand resursele tarii, se depozitează substantele toxice in subsol, se introduc industrii poluante fara statiile de depoluare a apelor sau aerului, sau se degradează apele freatice prin introducerea de substate chimice poluante.
  21. Abrogarea HG-urilor si OUG-urilor care au stabilit renuntarea la drepturile prevazute in contractile colective de munca, sporuri, al 13-lea salariu, tichete de masa, vacanta, cresa, etc. 


B. Dreptul de a monitoriza institutiile statului (inclusiv Parlamentul, Guvernul) si dialogul social 
  1. Asigurarea pârghiilor necesare, în vederea garantării realizării cererilor Societatii Civile (cetatenilor) legitime. Astfel, solicităm ca în fiecare organ sau structură de putere şi administrativă (Parlament, Guvern  şi Agenţiile sale, ministere şi alte organe ale Administraţiei Centrale, organele locale ale Puterii şi Administraţiei etc.) să fie incluşi 2-3 reprezentanţi ai Societăţii Civile, experţi şi profesionişti în materie, care să formeze un birou de avizare a tuturor deciziilor şi măsurilor cu caracter general, adoptate de organele respective şi care vizează populaţia sau diverse segmente şi categorii ale acesteia. Aceşti reprezentanţi ai Societăţii Civile vor fi persoane de legătură cu organele respective şi ele trebuie consultate permanent în diverse ocazii.
  2. Măsuri privind asigurarea Societăţii Civile şi a cetăţenilor români pentru prezentarea doleanţelor lor periodic în mass-media românească, şi în special a celei finanţate de către stat
  3. Reformarea şi deblocarea sistemului privind achiziţiile publice şi licitaţiile.
  4. Societatea Civilă aşteaptă de la partidele câştigătoare în alegeri: recunoaşterea dreptului de a monitoriza instituţiile statului inclusiv Guvernul şi Parlamentul prin reprezentanţii săi în diverse forme şi structuri; participarea sa la fundamentarea şi adoptarea deciziilor generale care vizează societatea şi economia; participarea reală la rezolvarea treburilor statului începând cu securitatea naţională şi terminând cu domeniul social.
  5. Desfiinţarea Grupului de Dialog Social şi înlocuirea sa cu un Consiliu Academic Civic Cultural şi Spiritual sau CNSC în vederea stimulării contactului şi dialogului Puterii cu Societatea.
  6. Sprijin pentru formarea unei comisii paritare de dialog social intre semnatari, Primaria Municipiului Bucuresti si CGMB.
  7. Crearea de platforme de comunicare transparentă, prin care partenerii de interese pe dezvoltare economica sau implementarea de programe sa poata comunica cu autoritatile in mod eficient. 


C. Munca 
  1. Elaborarea unui nou Cod al muncii, in conformitate cu propunerile sindicatelor si patronatelor, prevazand si normarea obligatorie a muncii in cadrul multinationalelor.
  2. Abrogarea Legii dialogului social (nr 62/2011), restrictiva pentru sindicate si promulgarea unei noi legi a sindicatelor, care sa permita desfasurarea nestingherita a activitatii sindicale la locul de munca.
  3. Renuntarea la disponibilizari, ca masura preferata de iesire din criza economica si stimularea inovarii ca masura de redresare economica si crestere a competitivitatii, prin introducerea sistemului de redevente in favoarea inventatorilor sau inovatorilor.
  4. Restituirea catre bugetari a sumelor abuziv retinute din salarii, cu incepere de la 01.01.2011.
  5. Restituirea catre toate categoriile de pensionari a CASS-ului abuziv retinut fara respectarea prevederilor din Legea 19/2000.
  6. Abrogarea Legii 329/2009 a restrictionarii dreptului la munca.
  7. Abrogarea Legii 119/2010 de desfiintare cu caracter retroactiv a legilor ocupationale.
  8. Administrarea statiunilor de odihna sa fie facuta de catre sindicate, iar statiunile de tratament sa fie administrate de catre organizatiile de pensionari, deoarece ei le-au construit.
  9. Asigurarea locurilor de muncă în special pentru tineri si revoluţionarii din 1989 conform legilor în vigoare şi doleantelor protestatarilor din ţară şi din Piaţa Universităţii, din 2012 şi nu numai, atragerea prin acordarea de stimulente a specialistilor tineri cu studii in strainatate, atat in administratia centrala cat si in mediul educativ sau economic.
  10. Deblocarea posturilor vacante din administratia publica si infiintarea de noi locuri de munca in raport de cerintele angajatorului si societatii civile.
  11. Marirea productivitatii prin tehnologizarea activitatii profesionale (in acest moment conditiile de munca fiind umilitoare si primitive).
  12. Respectarea dreptului fundamental, prevazut in Constitutie la art. 40, al salariatilor din mediul privat, de a se organiza in sindicate la locul de munca.
  13. Acceptarea memoriului Federatiei Nationale a Muncii pentru revitalizarea mineritului romanesc.
  14. Anularea OUG 283/2011 care anuleaza si limiteaza drepturile legale ale angajatilor intr-o forma discriminatorie.
  15. Introducerea, prin lege, a responsabilitatii corporatiste pentru toate firmele româneşti sau straine si a penalitatilor in cazul încălcării acestor principii.
  16. Introducerea legilor antitrust si antimonopol conform legislatiei internationale 


D. Parteneriatul social
  1. Garantarea faptului că, după reorganizare, nu se va decide desfiinţarea de locuri de muncă pe o perioadă de minim 5 ani de la înfiinţare, iar ulterior desfiintarea de locuri de munca va fi insotita de recalificare si reorientare profesionala catre alte locuri de munca;
  2. Asigurarea continuităţii de extragere lignit în cdrul Sucursalei Miniere Prigoria, prin asigurarea de investiţii pentru deschiderea Carierei Bustuchin, iar în situaţia în care se închide sau se renunţă la exploatarea acestor active, salariaţii să fie redistribuiţi către activele funcţionale (Carierele Alunu – Berbeşti);
  3. Bugetarea fondului de salarii al viitoarelor companii încât să se asigure uniformizarea câştigurilor pe meserii şi locuri de muncă, la nivelul câştigului celui mai mare existent actualmente în entităţile ce vor fuziona;
  4. Eliminarea, prin ordin al ministrului si/sau odata cu aprobarea bugetelor complexurilor energetice si SNLO, a alocării de resurse financiare în alte scopuri decât cele realizării producţiei de energie şi cărbune (asocieri cu cluburi sportive sau alte activităţi neproductive, decontarea de cheltuieli pentru mijloace de transport şi deplasări în beneficiul sindicatelor, transferul către sindicate a cotei de 6,5-7,4%0 din fondul de salarii pentru urmărirea derulării Contractului Colectiv de Muncă);
  5. Incetarea imediată a practicilor nelegale de a acorda contracte comerciale prin încredinţare directă, pentru achiziţia de servicii şi bilete de odihnă şi tratament unor firme cu acţionariat sindical sau cu intermedierea sindicatelor;
  6. Eliminarea din organigramele unităţilor a posturilor de inspectori sociali, care, consumă inutil  şi fără legătură cu obiectul de activitate al companiilor o parte a fondului de salarii, în beneficiul liderilor de sindicat (salarii la nivelul directorilor de unităţi şi subunităţi);
  7. Iniţierea unor demersuri de modificare şi/sau anularea actelor normative cu privire la repartizarea rezultatelor financiare ale viitoarelor companii, pe o perioadă de minim 10 ani, în aşa fel încât resursele financiare produse de acestea să poată fi folosite în propria dezvoltare;
  8. Recunoaşterea tuturor sindicatelor afiliate la Federaţia Naţională a Muncii ca parteneri de dialog social cu administraţiile societăţilor aflate în coordonarea Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri, unde acestea sunt constituite; 


E. Revolutionari 
  1. Abrogarea de urgenta a Legii 283/2011 si acordarea drepturilor ce decurg din Legea Recunostintei 341/2004, cu eliminarea situatiilor discriminatorii, sesizate in normele de aplicare ale acesteia.
  2. Desemnarea urgenta a unui nou secretar de stat la SSPR care sa reprezinte si sa apere interesele revolutionarilor, indiferent de culoarea politica a celor care guverneaza.
  3. Finalizarea tuturor dosarelor privind acordarea si preschimbarea in conformitate cu Legea 341/2004;
  4. Infiintarea unei comisii la nivel de SSPR care sa se ocupe strict de relatia revolutionarilor cu autoritatile central si locale.
  5. Sindicatul Revolutionarilor din Romania Decembrie 1989 si BNR sa devina un partener de dialog pentru SSPR si CPRD in orice problema in care sunt vizate interesele revolutionarilor.
  6. Blocarea urgenta a initiativei de modificare a Legii 341/2004, deoarece modificarile sunt confuze, interpretative si discriminatorii.


F. Economie. Avutia tarii (abuzuri) 
  1.   Renuntarea la “marea privatizare”, adica la cedarea de catre statul roman a ultimelor proprietati ale statului (CFR Calatori, CFR Marfa, TAROM, ROMARM, NUCLEARELECTRICA, CUPRUMIN, etc.), asigurarea unui management corespunzator
  2. Promovarea unei noi legi a raspunderii ministeriale; anchetarea abuzurilor in serviciu contra interesului public si a intereselor persoanei, savarsite de demnitarii regimului Basescu in guvernele Boc-Ungureanu.
  3. Anularea contractului cu compania Roşia Montană Gold Corporation din cauza încălcărilor grave ale legislaţiei de mediu precum şi a prejudiciului major pe care proiectul l-a adus până acum şi l-ar aduce atât din punct de vedere economic, cât şi social şi cultural.
  4. Protejarea pădurilor prin combaterea tăierilor ilegale sau doar aparent legale, promovarea împăduririlor şi a managementului forestier sustenabil, protejarea biodiversitatii pădurilor.
  5. Protejarea apelor de suprafaţă faţă de poluarea cu ape netratate în lipsa instalaţiilor de epurare, a cursurilor de apă naturale faţă de amenajările pentru producerea energiei electrice, faţă de îndiguiri de orice natură, iar împreună cu cele subterane, faţă de exploatarea cantitativă excesivă,
  6. Interzicerea activităților de explorare și exploatare a gazelor de șist prin metoda fracţionării hidraulice, pentru a preveni compromiterea iremediabilă a rezervelor subterane de apă din zonele respective;
  7. Declasificarea tuturor contractelor de privatizare a marilor obiective economice (Petrom, BCR, terenurile vandute catre straini etc.)
  8. Măsuri de recuperare a pierderilor şi a furturilor din economia naţională şi banul public. Pedepsirea conform legii a celor vinovaţi.
  9. Revizuirea, pe cât posibil, a tuturor contractelor economice şi financiare defavorabile României, încheiate cu diverse corporaţii şi structuri străine, care au favorizat irosirea resurselor naţionale în beneficiul unor grupuri restrânse interne sau externe, care s-au organizat în scop infracţional. În context, retransferarea unor bogăţii şi resurse în patrimoniul poporului şi transformarea acestora în monopol (proprietate) de stat.
  10. Reevaluarea contractelor de interes public si desecretizarea acestora (Electrica, Distrigaz, Apa Nova, etc).
  11. Reducerea aparatuluibirocratic al intreprinderilor de stat si promovarea pe baza de competent.
  12. Includerea CNH S.A. Petrosani si a altor exploatari miniere viabile in Complexul Energetic Hunedoara S.A.
  13. Renuntarea la inchiderea exploatarilor miniere, acordarea de subventii pentru retehnologizaresi deschiderea unor noi fronturi de exploatare.
  14. Liberalizarea pretului carbunelui.
  15. Stoparea disponibilizarilor la firmele de stat si angajari pentru intinerirea fortei de munca. 


G. Economie – Mediu
  1. Degradarea accelerată a capitalului natural din România sub presiunea dezvoltării necesităabordarea prioritară a aspectelor legate de protecţia mediului. În acest context, solicităm partidelor politice să susţină:
  2. Declararea protecţiei mediului natural drept prioritate naţională;
  3. Includerea criteriilor de mediu în procesul decizional central şi local, impunerea aplicării standardelor de mediu în toate domeniile de activitate şi alocarea de resurse pentru alinierea României la standardele de mediu ale Uniunii Europene;
  4. Reformarea instituţiilor cu responsabilităţi în protecţia mediului, începând cu Ministerul Mediului şi Pădurilor, împreună cu toate structurile din subordonare şi coordonare.
  5. Dincolo de la aceste aspecte generale, pentru a răspunde la problemele urgente cu care se confruntă România în acest moment, Coaliţia pentru Mediu din România solicită:
  6. Anularea contractului cu compania Roşia Montană Gold Corporation din cauza încălcărilor grave ale legislaţiei de mediu precum şi a prejudiciului major pe care proiectul l-a adus până acum şi l-ar aduce atât din punct de vedere economic, cât şi social şi cultural.
  7. Protejarea pădurilor prin combaterea tăierilor ilegale sau doar aparent legale, promovarea împăduririlor şi a managementului forestier sustenabil, protejarea biodiversitatii pădurilor.
  8. Protejarea apelor de suprafaţă faţă de poluarea cu ape netratate în lipsa instalaţiilor de epurare, a cursurilor de apă naturale faţă de amenajările pentru producerea energiei electrice, faţă de îndiguiri de orice natură, iar împreună cu cele subterane, faţă de exploatarea cantitativăexcesivă,
  9. Interzicerea activităților de explorare și exploatare a gazelor de șist prin metoda fracţionării hidraulice, pentru a preveni compromiterea iremediabilă a rezervelor subterane de apă din zonele respective;
  10. Protejarea spaţiilor verzi, respectarea cerinţelor europene de a avea minim 26mp/locuitor în oraşe, aprobarea OUG 114/2007 în forma iniţială și eliminarea prevederilor derogatorii din Legea Spațiilor Verzi, care permit construirea pe spațiile verzi a numeroase categorii de obiective;
  11. Introducerea serviciilor de salubritate și a colectării selective la nivel naţional, respectarea normelor europene în privinţa managementului deşeurilor, taxarea diferenţiată a deşeurilor colectate selectiv faţă de cele amestecate.
  12. Reformarea strategiei din transporturi, prin stimularea transporturilor feroviare, și modernizarea infrastructurii de transport urban astfel încât să se ţină cont de pietoni, biciclişti, călători cu transportul public, precum şi de persoane cu dificultăţi de deplasare, precum mamele cu copii sau persoanele cu handicap.
  13. Respectarea normelor europene cu privire la calitatea aerului, monitorizarea susţinută şi realizarea unui plan de măsuri pentru a reduce poluarea cu noxe şi praf la nivel urban.
  14. Promovarea echilibrată a energiilor din surse regenerabile, concomitent cu măsuri de eficienţă energetică pe întreg lanţul de la producţie, până la consumul final, precum şi reducerea dependenţei de surse de energie poluante sau periculoase, precum combustibili fosili sau nucleari.
  15. Promovarea educaţiei pentru mediu, atât prin realizarea unor manuale atractive, cât şi prin dezvoltarea unor programe care să susţinăimplicarea elevilor în mod activ.
  16. Reformarea Administaţiei Fondului pentru Mediu astfel încât să prioritizeze programele de protecţia mediului (nu RABLA, nu îndiguirile), iar politica de resurse umane să promoveze specialişti în mediu la conducerea instituţiei.
  17. Consultarea reală a cetățenilor în procesul decizional, respectarea legii 52/2003 şi a legii 544/2001.
  18. Reevaluarea contractelor de interes public si desecretizarea acestora 


H. Invatamant – Cultura 
  1. Acordarea salariilor stabilite prin lege cadrelor didactice
  2. Abrogarea si reevaluarea si corectarea Legii 1/2011 a invatamantului si a ordinelor ministrului Funeriu si a fisei de evaluare emisa de PDL in colaborare cu Ecaterina Andronescu.
  3. Modernizarea educatiei in interesul elevilor si formarea profesionala pe principiile pedagogiei moderne a personalului din educatie.
  4. Redarea demnitatii profesionale a cadrelor didactice printr-o salarizare bazată pe calitatea actului educativ.
  5. Reducerea coruptiei in sistemul educational si acordarea functiilor pe merit.
  6. Promovarea educaţiei pentru mediu, atât prin realizarea unor manuale atractive, cât şi prin dezvoltarea unor programe care să susţinăimplicarea elevilor în mod activ.
  7. Reformarea Administaţiei Fondului pentru Mediu astfel încât să prioritizeze programele de protecţia mediului (nu RABLA, nu îndiguirile), iar politica de resurse umane să promoveze specialişti în mediu la conducerea instituţiei.
  8. Revenirea la legile si sistemele anterioare ale Educaţiei şi Sănătăţii, pentru însănătoşirea actualei situaţii grave provocată de regimul politic Băsescu în aceste domenii.(se elimina complet, este ineficient) 


I. Medicina. Sanatate. Asistenta sociala 
  1.  Dreptul la justitie obiectiva prin interzicerea amestecului Executivului si politizarea actului de justitie, desfiintarea structurilor de politie politica de tip stalinist si a instrumentelor politice tip Curtea Constitutionala, ANI, DNA, CNSAS, etc.
  2. Reinvestirea in industria farmaceutica romaneasca si in Institutul Cantacuzino
  3. Organizarea unui sistem de asigurare a asistentei sociale pentru persoane care nu se pot deplasa de la domiciliu
  4. Cresterea numarului de medicamente acordate gratuit sau compensate si stabilirea de masuri concrete pentru toti cei care beneficiaza de acestea sa poata ajunge cat mai repede in posesia lor 
  5. Organizarea de case de ocrotire a femeilor, cu si fara copii, maltratate de sotii acestora
  6. Asigurarea de locuinte sociale si acordarea de sprijin pentru plata chiriei intretinerii persoanelor fara posibilitati si crearea de locuinte de tranzit pentru cei fara adapost
  7. Siguranta cetateanului a invatamantului si sanatatii (gratuitate, accesibilitate si calitate) prevazute in Constitutie dar nerespectate.
  8. Stoparea evacuarii abusive a cetatenilor cu contracte de inchiriere.
  9. Acordarea de locuinte sociale, din Fondurile de urgenta ale primariilor, pentru evacuate, sinistrati, cetatenii din imobilele inregistrate cu grad seismic de prabusire.
  10. Recuperarea si reabilitarea, prin programe special de urgent, a familiilor si persoanelor fara venituri si fara adapost.
  11. Institutionalizarea animalelor fara adapost, ce prezinta pericol public sau necesita ingrijiri speciale. 


J. MAI si MAPN 
  1. Despartirea MAI in Ministerul de Interne si Ministerul Administratiei Publice.
  2. Revenirea asupra asa zisei reforme din MAI, reincadrarea si repunerea in drepturi a militarilor (jandarmi, pompieri) si functionarilor publici cu statut special (politisti) abuziv disponibilizati.
  3. Anchetarea vinovatilor de abuz in serviciu si fraudarea asa ziselor concursuri si departajari in cadrul MAI.
  4. Abrogarea Ordinelor ministrului Administratiei si Internelor 654 si 658/10.06.2011. Abrogarea Ordinului IGJR nr. 0130052/10.06.2011.
  5. Respectarea HGR nr 416/2007 privind structura organizatorica a MIRA pe timp de pace si mobilizare.
  6. Anularea avansarilor pe criterii politice a cadrelor militare in rezerva si in retragere.
  7. Anularea promovarilor si numirilor in functie in MAI si MApN pe “filiera indirecta”.
  8. Anchetarea cazului Lt (r) Alexandru Gheorghe, anularea abuzivei treceri in rezerva, anchetarea vinovatilor si reactivarea ofiterului.
  9. Anchetarea persoanelor vinovate de violente asupra manifestantilor din Piata Universitatii. 


K. Pensii militare si civile 
  1. Restituirea catre toate categoriile de pensionari a CASS-ului abuziv retinut fara respectarea prevederilor din Legea 19/2000.
  2. Abrogarea Legii 119/2010 de desfiintare cu caracter retroactiv a legilor ocupationale.
  3. Abrogarea Legii 263/2010 a sistemului unitar de pensii pentru adoptarea prin frauda, investigarea cazului si pedepsirea vinovatilor.
  4. Elaborarea unei noi legi a sistemului unitar de pensii pentru civili, care sa prevada punctul de pensie la minim 45% din salariul mediu brut utilizat.
  5. Pensiile aflate in plata, constituind un drept patrimonial castigat, orice diminuare a lor fiind considerata discriminare, solicitam ca pensiile marite in 2011 si 2012, pentru politistii si militarii in rezerva, sa ramana in cuantumul nou stabilit, fara a fi afectate de regularizari ulterioare.
  6. Abrogarea OUG 1/2011 ca fara obiect (revizuieste decizii de pensie nule de drept).
  7. Abrogarea Legii 165/2011 de aprobare a OUG 1/2011, votata prin frauda, anchetarea cazului si pedepsirea vinovatilor.
  8. Abrogarea OUG 59/2011 ca fara obiect (revizuieste decizii de pensie nule de drept).
  9. Stabilirea prin lege ca militarii si politistii trecuti in rezerva pana la data de 01.01.2011 sa beneficieze de toate drepturile anterior stabilite prin Legile 164/2001, 179/2004, alte legi si acte normative anterioare, recunoscandu-li-se statutul de militar in rezerva si pensia militara de stat.
  10. Legi ocupationale care sa restabileasca statutul de militar in rezerva si natura juridica a pensiei ca pensie militara de stat si pentru militarii si politistii trecuti in rezerva dupa 01.01.2011.
  11. Reintroducerea in Legea 223/2007 a prevederilor legate de pensia ocupationala pentru personalul Navigant profesionist din Romania; ,
  12. Recalcularea pensiilor civile, ale tuturor categoriilor profesionale, in baza Deciziei nr. 19 in Dosarul 18/2011 a ICCJ, dupa Legea 57/1974.
  13. Restabilirea prin Lege a dreptului la pensie militara de stat anticipata, la varsta de 45 de ani, pentru militarii angajati pe baza de contract.
  14. Reanalizarea Legii nr 6/2012 si eliminarea prevederilor restrictive la adresa drepturilor omului.
  15. Consolidarea principiului autonomiei Casei Nationale de Pensii Publice
  16. Renuntarea la introducerea coplatii in proiectul Legii sanatatii, pentru pensionari.
  17. Revenirea la situatia din 2004 a numarului biletelor de tratament balnear pentru pensionari (380.000).
  18. Amendarea Legii 16/2000 la Consiliul National al Persoanelor Varstnice in sensul democratizarii alegerii conducerii.
  19. Amendament la Legea nr. 411/2004 (Pilonul II de pensii) pentru reducerea presiunii asupra bugetului de asigurari sociale.
  20. Administrarea statiunilor de odihna sa fie facuta de catre sindicate, iar statiunile de tratament sa fie administrate de catre organizatiile de pensionari, deoarece ei le-au construit.
  21. Reducerea tuturor categoriilor de impozite pentru pensionari, sub 1000 RON/persoana venit, varstnici, veterani, tineri, persoane singure care au in ingrijire si crestere copii.
  22. Organizarea de case moderne de retragere pentru pensionari si varstnici. 


L. Transport 
  1. Reformarea strategiei din transporturi, prin stimularea transporturilor feroviare, si modernizarea infrastructurii de transport urban astfel încât să se ţină cont de pietoni, biciclişti, călători cu transportul public, precum şi de persoane cu dificultăţi de deplasare, precum mamele cu copii sau persoanele cu handicap.
  2. Reevaluarea cuantumului alocatiei de hrana/calorii-zi pentriu personalul navigant din sistemul bugetar.
  3. Verificarea contractelor autostrazilor si refacerii drumurilor nationale, trimiterea in judecata a vinovatilor pentru fraude, realizarea acestor obiective cu forte proprii.
  4. Realizarea caii ferate si a drumului Uricani – Baile Herculane. 


M. Energie 
  1. Stabilirea unei strategii pe termen lung (10 ani) in domeniul energiei in general si rolul surselor energiei regenerabile in strategia nationala
  2. Programe pentru promovarea microgenerarii cu efecte speciale la consumator final (stimularea productiei de energie regenerabila la consumator cu aplicatii individuale) etc.
  3. Blocarea urgenta a initiativei de modificare a Legii 341/2004, deoarece modificarile sunt confuze, interpretative si discriminatorii.
  4. Generarea unui cadru competitiv în folosirea resurselor umane din sistemul energetic (nu management privat, ci criterii foarte clare pe care trebuie să le îndeplinească managerii iar, în caz contrar, atragerea răspunderii acestora în baza unor evaluări obiective, fără implicare politică);
  5. Să se asigure, prin protocol încheiat la nivelul Ministerului Economiei, Comerţului şi Mediului de Afaceri – Federaţia Naţională a Muncii, că nu se vor iniţia demersuri de cedare a capitalului de către stat, pe o perioadă de 10 ani;
  6. Identificarea şi consultarea reală a tuturor factorilor afectaţi de proces (public, consumatori, instituţii locale din zonele de activitate energetică, sindicate şi reprezentanţi ai salariaţilor, specialişti în domeniu şi unor domenii conexe);
  7. Transmiterea la nivelul partenerilor sociali astfel identificaţi a elementelor şi demersurilor făcute în cursul procesului de fuziune (note de fundamentare, hotărâri ale Consiliilor de Administraţie şi Adunărilor Generale a acţionarilor, proiecte de fuziune, etc.) în aşa fel încât aceştia să poată avea o opinie avizată şi să evite eventualele situaţiile litigioase care să frâneze procesul de reorganizare;


N. Sport 

  1.   Drepturi si indemnizatii pentru sportivii cu merite deosebite, indemnizatii substantiale pentru olimpicii din invatamant.